Palydėjus 2009-uosius

Posted by deadra7 | Posted in , ,

Iš ties ilgai nerašiau. Didelis tinginys mane užvaldęs buvo, o gal tiesiog neturėjau ką parašyti. Tačiau po tokios pertraukėlės šį blogo įrašą ilgai tampiau galvoje, brendo jis jau ganėtinai senai. Paprasčiausiai šie metai man buvo ganėtinai svarbūs, gal netgi svarbiausi kolkas praėję. Pats nežinau kiek jais esu patenkintas, tačiau didelio pasitenkinimo tai nesukėlė. Ilgai masčiau ar mano pasirinkimai buvo teisingi, pasverti. Vis dėl to, tikriausiai, kad taip. Juk smagu pamatyti pasaulį, ir mokytis tai, kas pačiam labai patinka.

Per praėjusius metelius daug vandenuko nutekėjo:) Pirmiausiai mano mokslai. Malaizija ir Limkokwing University of Creative Technology. Universitetas, kuriame aš studijuoju "Games Arts". Niekaip nesurpatau, koks Velnias mane nubloškė į tą kitą apvalios žemelės pusę. Bet paskui radau atsakymą į savo klausimą - Simas. Taip, tas velnio vaikas, kuris suviliojo gražiais pažadais ir kalbomis apie gėrybes ir kitus gražius dalykus. O vėliau, kaip tikras Velnias, pabėgo į Didžiąją Britaniją. Iš vienos pusės esu jam dėkingas, iš kitos, mielai įspirčiau į kiaušius:) Šiaip tik grįžęs į Lietuvą supratau, kad Malaizija esu daugiau ar mažiau patenkintas, kaip ir esu patenkintas mokslais. Nors ir nesu visiškai patenkintas savo įdėtu darbu. bet iš kitos pusės, aš per pusę metų jo įdėjau daugiau, nei per visus 12 mokykloje. Manau, jog universitete Europiečių įvaizdžio nepašiukšlinau, ir parodžiau, jog mes dirbame įnirtingiau nei kitų šalių studentai.

Štai keletas mano darbelių:)



                                              3D 4 Games - Futuristic war vehicle

                                      Concept Art - Infantry and Thunder Cats remake


                        Critical games studies/Design Principles - Stalo žaidimas "Sabotage"

Prie visų šių projektų galėjau praleisti kiek daugiau laiko, na bet yra senas geras posakis - norėjau kaip geriau, o gavosi kaip visada...:)

Reziumuojant, tikiuosi, kad 2010 bus visokeriopai geresni metai:)

Kadangi ne vien studijuoju specialybę susijusią su žaidimais, bet ir juos žaidžiu, todėl apmasčiau ir visus 2009-aisiais sužaistus žaidimus. Jų nebuvo be galo daug, bet neesu aš ir tirkas gamer'is:)

Šiamet pagaliau teko peržaisti 2003-iųjų žaidimą - Star Wars: Knights Of The Old Republic. Žiauriai sužavėjęs kūrinys. Anksčiau daug kartų perėjau antrąją dalį, kurią visi peikė lyginant su pirmąją, bet tikrai nesitikėjau tokio šių dviejų žaidimų kokybės skirtumų. Vienu žodžiu, KOTOR'as pakliūna į mano top 5, ir tampa geriausiu kadanors žaistu RPG. Net toks senas žaidimas gali sužavėti:)

Taip pat perėjau Clive Barker's Jericho. Po šio žaidimuko niekad nebeskaitau apžvalgų, prieš žaidžiant. Jis manęs laukė jau nuo pačio išleidimo, o tai buvo prieš kelis metus. Gamespot'as, IGN ir panašūs tinklalapiai labai išpeikė Jericho, todėl tikėjausi niekam verto, visiškai vuditinio žaidimo. Beabejo, jis ir nebuvo auksinis, tačiau prikabino prie ekrano. Asmeniškai manau, kad žaidimas geras yra tada, kai jis žaidėją traukia, smagiai žaidžiasi, neužknisa, yra techniškai tvarkingas ir pakankamai įdomus. Visa tai Clive Barker's Jericho ir pasiūlė.

Call of Duty: World At War. Šūūūūūūūūūūūūdas. Perėjau iš antro karto, ir tai labiau iš pagarbos CoD serijai. Kai Activision suteikė teises kurti CoD Treyarchui, ar kaip ta velnio studija vadinasi, CoD serija pradėjo smukti. Išviso Activision dabar žengia sumautu EA keliu, iš kurio pastarieji jau išbrido. Linkiu to ir Activision, nes sekančios Treayrch CoD dalies kogero nežaisiu.

Call of Duty: Modern Warfare 2. Itin lauktas žaidimas. Ačiū Dievui kurtas tikrosios CoD serijos šeimininkės Infinity Ward. Dėl susšikto Activision trigrašio MW2 nepralenkė pirmosios dalies, ir erzinančiai viduryje žaidimo pasibaigė (laukit DLC ir ruoškit pinigines........ F U), tačiau vistiek patiko, nes smagiai žaidėsi. Siužetas iš esmės kiek pritemptas, tačiau puikiai tiko. Dedu didelį pliusą.

Beabejo kasmetinis World of Warcraft, kurį žaidžiu ir dabar. Apie šį Blizzard žaidimuką - no comments:)

2010-iesiems pasiruošiau neblogai:) Ačiū "Pro Games" parduotuvėje Kaune, PLC Mega. Štai keletas nuotraukų:)

Neverwinter Nights 2 dėžutė neaoriginali, nes žaidimas buvo pridėtas prie mano video plokštės:)

Linksmų 2010-ųjų:)



0 Responses to "Palydėjus 2009-uosius"

Leave a Reply